Výsledky 5.kola - Volná disciplína

17.08.2010 21:08

Výsledky Volné disciplíny:

 

DrDre + micro112277 …….17b

Kendak……………………..10b

Liola………………………..9.5b

Wektro……………………..9.5b

Cristina26…………………..9b

Slintos………………………6.5b

 

 

Drdre + micro112277 – scénka kdy M představoval žáka a D profesora

 

M: Žák si přisedne ve školní jídelně ke stolu

D: Labuť si nezaslouží sedět s prasetem

M: Tak já letím.

D: Naštval jsi mě. U zkoušek dostaneš pěkně zabrat.

M: Jenže já odpovídám na všechny otázky bezchybně.

D: Zeptám se tě ještě na jednu otázku…kdybys měl před sebou dva pytle a v jednom byl rozum a v druhým zlato. Který by sis vybral?

M: hm…asi ten se zlatem

D: No vidíš já bych si vzal ten s rozumem

M: no vidite, každej si vezme to co potřebuje

D: Opět jsi mne naštval. Do hodnocení píšu blbec.

M: Já vezmu hodnocení ani se na to nepodívám a odejdu. Po chvíli se vracím se slovy: Pane profesore, vy jste se mi tu podepsal ale hodnocení nikde nevidím.

 

 

Kendak – příběh na K

 

Krutý Kendak kráčí krajem. Kurňa! Koprrrr! Koprrrr kráčí ke kendakovi. Kendak křičí – koprrrreee kamarade, koštnem kafe? Kdepááák. Koprrr kropí kendaka kritiky. Kape krev…Kendak krvácí. Koprrrrovy kritiky krásně kilnuly kendaka. Kolem kráčí kenzo. Kouká…křičí…Koprrrreeee kopej! Kam? Koule. Kop kop. Kendak – kaput. KONEC

 

 

Cristina26 – báseň

 

Smutek je kousek nekonečna

Nikdo jej nikdy nezměří

Neutečeš, neschováš se

Když vstoupí k tobě do dveří

Tam na prahu bezmocnosti

Osloví tě vlastním jménem

A pak mlčky bez rozmyslu

Spálí tvé srdce nad plamenem

 

 

Wektro – báseň

 

JSI

Jsi anděl, co naději mi dává

Jsi květinka, co nikdy neuvadá

Jsi slunce, co tak hřeje

Jsi smíšek, co se neustále směje

Jsi víno, kterým se opíjím

Jsi vějíř, kterým se ovíjím

Jsi denní světlo i noční svit

Jsi motýl, co do srdce mi vlít

Jsi smích a pláč a taky hřích

Mám tě moc rád megi :-***

 

Liola – vtip ze života

 

Liola si koupí novou skříň, takovou co se musí složit a protože je mega v práci, rozhodne se, že ji postaví sama. Tak ji postaví. No jenomže pod okny projede tramvaj a skříň zbuchne. Tak to zkusí ještě párkrát, ale pořád stejný výsledek. Tak zazvoní na souseda Luciuse. Lusiusi, mám problém, můžeš mi pomoct?

Lucius si vyslechne situaci a usoudí – asi se tam uvolňuje nějakej šroubek. Tak já si vlezu dovnitř a až projede tramvaj, uvidím, kterej šroubek to je. Tak to udělá.

No a samozřejmě se vrátí mega, otevře skříň a čučí. Nadechne se, ale Lucius ho předběhne. Víš co, mega, rovnou mě profackuj, protože když ti řeknu, že tu čekám na tramvaj, stejně mi neuvěříš. J

 

Slintos – vtip

 

Sedí hroch v bahně. Prdí a pozera, ako sa robia bublinky. V tom príde k nemu další hroch a hovorí: pod so mnou. Ideme rozmackat par žab…Hroch mu na to odpovi: Myslis, že všetkeho necham a pojdem robit P1čoviny?

 

 

 

Příští kolo se bude konat 29.srpna. Shánějte si skupinu na lovení zločince. Bližší pravidla budou brzy.

 

Pro sledování toho, jak na tom je kdo s body, můžete nahlédnout sem:

https://kaermorhen.webnode.cz/news/prubezne-vysledky-turnaje-seznam-ucastniku/

 

© 2010 Všechna práva vyhrazena.

Vytvořte si webové stránky zdarma!Webnode