Výsledky 3tiho kola - básní

06.08.2010 16:17

Na toto kolo se nám sešlo 11 rytířů a rytířek, kteří se utkali ve skládání milostné poezie. Všem moc děkujeme za odvahu s jakou se účastnili. Byly to opravdu nádherné básně.

Zde máte výsledky:

Cristina26 (9.5b)
Jsi jako nepokojná řeka
Dravost mezi břehy
Včerejšek co mě leká
S kousíčky poztrácené něhy
Jsi jako léto co mám ráda
A všechno co bylo včera
Jsi hlavolam co neposkládám
Smutek ve špičce pera

Liola (10b)
Mladá plachá divoká teď před vámi se klaní
Pohled k zemi skloněný a srdce ve svých dlaních
Stačí ruku natáhnout a možná vaše bude
Neodváží-li se nikdo zas v něm smutek zbude
Dva porotci krásní chlapi každý svou má rád
Tak si o nich aspoň sním když večer chodím spát

Smicinek (9.5b)
Již potřetí účastním se turnaje
Na tomto krásném místě v Mha
Pro tebe lásko vrhám se do boje
Aby si na mě byla upřímně pyšná
Cestu lásky jsme si k sobě našli
Vzájemně se chránili a stále spolu byli
Ted z celého srdce jen si chci přát
Abychom se už navždy mohli milovat

Kendak (9b)
Miluji tě a to nejsou slova pouhá
Je to láska je to touha
Jsi vše co jsem si vždycky přál
Jsi Ta za kterou bych život dal
Nevím jestli bdím či sním
Ale tohle lásko vím
Nikdy nemiloval jsem takhle moc
Myslím na Tebe celý den i noc

Micro112277 (7b)
Když sluneční paprsek ozáří tvou tvář
Když já se na ní zadívám
Přeji si aby na ni zářilo věčně
Neb je krásná jak samotná polární zář
Od té doby se k bohu modlívám
Aby na tebe zářilo věčně

Koprrrr (8b)
V dálce věků
Sešlých časem
Byl jsem rytířem
Žil život plný lásky
Užíval ji bez nadsázky
Pro svou ženu dýchat chtěl
A z číše vína upíjel
Čest a pravdu hrdě hájil
A jen pro ně zabíjel

Chiyoko (8.5b)
Lásko jak mi scházíš
Ty stále nepřicházíš
Toužím po tvém líbání
U hvězdiček při svítání
Chtěla bych s tebou stále být
Tvou hlavu do svých dlaní vzít
Když nejsi se mnou srdce mi pláče
Připadám si jako opuštěné ptáče

DrDre (8b)
Po celý dlouhý den na tebe myslívám
Jsi můj krásný sen jediný co mám nikomu tě nedám
Když v noci temné zjevíš se přede mnou
Chci se vzbudit a jít hned za tebou
Snívám o tobě každou noc
Miluji tě z srdce moc

Domec (7.5b)
Merci…jsi moje zlatíčko
Miluji tě kočičko!
Miluji tě moc a moc
Chtěl bych s tebou být celý den i noc
Chci ti říct jediné
Ty jsi jedinečná
Žádná jiná se ti nevyrovná
Jsi jen má

Wektro (8.5b)
Když tě vidím a jsem s tebou Megic je mě krásně
Když vidím tvůj pohled zatočí se se mnou celý svět
Jsi sluníčko které tu jasně svítí pro toho kdo tě má
Rád bych tě jednou vzal do náruče a lásku ti dal
Něžně bych tě políbil až by se s námi zatočil celý svět
Jsi fakt přítel kterého je tu radost mít

Cindy1 (7.5b)
Lucie je krásná
Jako hvězda jasná
Strašně často mě bije
Nevím co za tím kuje
Dokáže hodně zlobit
Ale i dámě se dvořit
Vzal si za ženu cristinku
Snad budoucí maminku
Je to dobrý kamarád
Každý ho má rád
Tímto končím básničku
Ať dám prostor jinýmu

Mimo soutěž:

Kema123456
Cristi bloudíš sama po noci
Marně hledáš lucku
Hlavu plnou starostí
Už vidím první vrásku
Proč v noci když jdeš spát jsi jen ty a nebe
Vždyť Kema je ti na blízku a stojí vždy u tebe

Nilfgaard

Milovat Tebe lásko znamená,
rozžehnout plamen ve svém srdci,
tys moje sladká jediná,
jen ať se dívaj všichni merce borci:
Miluji Yenny, miluji Tebe,
jak mráčky milují, modré nebe.
A po Tvém boku, chci být celé roky,
mít stejné cíle a stejné kroky.
S Tebou chci prožívat, nejhezčí chvíle
vždyť víme, že krása, chce trochu píle
a srdíčko Tvé, co jsi mi dala
nepustím z ruky už nikomu
Tak lásku Ti dávám, snad není jí málo,
chci aby se mnou žít, za to Ti stálo

© 2010 Všechna práva vyhrazena.

Vytvořte si webové stránky zdarma!Webnode